Online-asiakkaan käyttöehdot

LUE NÄMÄ KÄYTTÖEHDOT HUOLELLISESTI ENNEN TILAUKSEN TEESTÄ.

TÄRKEÄÄ: JOS TEET MEILLE TILAUKSEN HENKILÖKOHTAISESTA TUOTTEESTA, SINULLA EI OLE OIKEUTTA MUUTTAA MIELTÄSI. LISÄTIETOJA ON KOHDASSA 9.3.

Suosittelemme, että tulostat kopion näistä ehdoista tulevaa käyttöä varten.

  • NÄMÄ EHDOT
    • Mitä nämä ehdot Näillä ehdoilla toimitamme tuotteita sinulle.

"Verkkosivusto" on verkkosivusto klo www.coke.com / personoida, mukaan lukien kaikki paikalliset verkkosivustot ja markkinointi, jotka ratkaisevattämän verkkosivuston,  esimerkkinä www.coke.co.uk/personalize.

"Tuotteet" tarkoittaa tuotteita, joita myymme verkkosivuston kautta ja jotka on personoitu valitsemallasi sisällöllä.

  • Miksi sinun pitäisi lukea Lue nämä ehdot huolellisesti ennen kuin lähetät tilauksesi meille. Nämä ehdot kertovat, keitä olemme, miten toimitamme tuotteita sinulle, miten sinä ja me voimme muuttaa tai lopettaa sopimuksen tuotteiden toimittamisesta sinulle, mitä tehdä, jos on ongelma ja muita tärkeitä tietoja. Jos uskot, että näissä ehdoissa on virhe, ota meihin yhteyttä käyttämällä alla lueteltuja yhteystietoja keskustellaksesi.
  • TIETOA MEISTÄ JA YHTEYDENOTOSTA
    • Keitä me Olemme Innovinity Ltd, osakeyhtiö rekisteröity Englannissa ja Walesissa. Yrityksemme rekisterinumero on 12856774 ja rekisteröity toimipaikkamme on 69 Gazelle RoadWeston-Super-Mare, BS24 9ES  . Alv-numeromme on  362643300.
    • Miten ottaa meihinyhteyttä. Voit ottaa meihin yhteyttä soittamalla asiakaspalveluumme verkkosivuston alaosassa olevaan puhelinnumeroon tai kirjoittamalla meille sähköpostitse osoitteeseen: BetterTogether@cocacola.eu.
    • Miten voimme ottaa sinuunyhteyttä. Jos meidän on ottaa sinuun yhteyttä, teemme sen puhelimitse tai kirjoittamalla sinulle tilauksessasi meille antamaasi sähköpostiosoitteeseen tai postiosoitteeseen. Kuriiri voi käyttää yhteystietojasi löytääkseen toimitusosoitteen tai keskustellakseen toimituksen tilasta.
    • "Kirjoittaminen" sisältääsähköposteja. Kun käytämme sanoja "kirjoittaa" tai "kirjoitettu" näillä termeillä, tämä sisältää sähköpostit.
  • SOPIMUKSEMME KANSSASI
    • Mitä tapahtuu, kun teet tilauksen. Pian sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksen kanssamme, lähetämme sinulle tilaus kuittauksen. Tilaushyväksyntä on tarkoitettu ainoastaan tiedoksi, eikä se merkitse tilauksesi hyväksymistä. 
    • Miten hyväksymme Hyväksymme tilauksesi, kun lähetämme sinulle tilausvahvistussähköpostin, jolloin sinun ja meidän välillemme tulee sopimus.
    • Jos emme voi hyväksyäkäskyäsi. Jos emme voi hyväksyä tilaustasi, ilmoitamme sinulle tästä järjestyksessä emmekä veloita sinulta tuotteesta. Tämä voi johtuu siitä, että tuote on loppunut varastosta, koska resursseillamme on odottamattomia rajoituksia, joita emme voineet kohtuudella suunnitella, koska olemme tunnistaneet virheen tuotteen hinnassa tai kuvauksessa tai koska emme pysty täyttämään määritettyä toimitusaikaa.
    • Pidätämme myös oikeuden kieltäytyä hyväksymästä tilaustasi ja jäädyttää tilisi, jos tilauksen sisältö rikkoisi näitä ehtoja.
    • Annamme tilauksesi tilausnumeron ja kerromme, mitä se on, kun hyväksymme tilauksesi. Se auttaa meitä, jos voit kertoa meille tilausnumeron aina, kun otat meihin yhteyttä tilauksestasi.
  • TUOTTEEMME
    • Tuotteet voivat poiketa hieman kuvistaan. Verkkosivuston tuotteiden kuvat ovat vain havainnollistamistarkoituksessa. Vaikka yritämme näyttää värit tarkasti, emme voi taata, että laitteesi värien näyttö heijastaa tarkasti tuotteiden väriä. Tuotteesi voi poiketa hieman näistä kuvista.
    • Tuotepakkaukset voivat Tuotteen pakkaus voi poiketa verkkosivuston kuvissa esitetystä.

Varmista, että sisältösi on tarkkaa. Huomaa, että olet vastuussa sen varmistamisesta, että kaikki verkkosivustolle tuotteeseen sisällytettäväksi ladattu sisältö on tarkkaa, oikeaa ja noudattaa verkkosivustonkäyttöehtokäytäntöä, joka löytyy osoitteesta www.coke.com/personoi. Suoritamme ostoksesi loppuun ja käytämme antamaasi sisältöä (edellyttäen, että täytämme kaikki erityiset vaatimukset ja/tai rajoitukset, joita käytämme käyttöehtokäytännön mukaisesti).  Tarkista tuotteesi personointiin tarvittava sisältö huolellisesti, mukaan lukien oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet, ennen kuin teet tilauksen kanssamme.


KUKA VOI OSTAA MEILTÄ

Alusta on tarkoitettu vähintään [16] -vuotiaille katsottaisille, ja siinä ymmärretään, että alle 18-vuotiaille alaikäisille vaaditaan vanhempainsopimus. Coca-Cola pidättää oikeuden pyytää milloin tahansa todisteita vanhempien suostumuksesta. Ikärajoitukset, jos ne ovat, ilmoitetaan selkeästi Alustalla, ja sinua voidaan pyytää vahvistamaan iäsi ennen navigoinnin jatkamista.

 

Jotta voimme tehdä tilauksen kanssamme, edellytämme, että luot online-tilin kanssamme (Coca-Cola-tili). Kun rekisteröidyt tilille, sinun on toimitettava meille oikea nimesi ja voimassa oleva sähköpostiosoitteesi. Näin varmistamme näiden ehtojen noudattamisen ja jotta asiakaspalvelutiimimme voi tehdä henkilöllisyyden vahvistamisen, jos otat meihin yhteyttä tilauksestasi. Voimassa oleva sähköpostiosoite vaaditaan myös muiden näissä Ehdoissa mainittujen viestintäviestien vastaanottamiseen. Emme ole vastuussa siitä, että emme pysty vahvistamaan henkilöllisyyttäsi tai että emme voi auttaa kyselyissäsi, jos olet käyttänyt väärennettyä nimeä tai sähköpostiosoitetta.  

Teet tilauksen Alustalla painamalla Kassa-painiketta  kassalla. Vahvistamalla tilauksesi suostut ostamaan valitsemasi tuotteen, johon sovelletaan näitä Ehtoja.



  • HINTA JA MAKSU
    • Mistä löytää tuotteen hinta. Tuotteen hinta on verkkosivustolla määritetty hinta. Huolehdimme kaikin kohtuullisin keinoin, että sinulle neuvottavan tuotteen hinta on oikea. Katso kuitenkin lausekkeesta 5.2, mitä tapahtuu, jos havaitsemme virheen tilaamasi tuotteen hinnassa.
    • Mitä tapahtuu, jos hinta onväärä? On aina mahdollista, että parhaista yrityksistämme huolimatta jotkut myymämme tuotteet voidaan hinnoitlla väärin. Jos tuotteen oikea hinta tilauspäivänäsi poikkeaa sinulle ilmoitetusta hinnasta, voimme ottaa sinuun yhteyttä saadaksemme ohjeet ennen kuin hyväksymme tilauksesi. Jos hyväksymme ja käsittelemme tilauksesi, jossa hinnoitteluvirhe on ilmeinen ja erehtymätön ja jonka olet kohtuudella voinut tunnistaa väärinhinnoitteluksi, voimme päättää sopimuksen, palauttaa sinulle maksamasi summat ja vaatia sinulle toimitettujen tuotteiden palauttamista.
    • Milloin sinun on maksettava ja miten sinun on Kaikki maksut suoritetaan verkkosivuston kautta kolmannen osapuolen maksupalveluntarjoajamme Stripe Payn kautta. Sinun on maksettava tuotteet kokonaisuudessaan, ennen kuin lähetämme ne.
    • Mitä tehdä, jos lasku on mielestäsi väärä. Jos lasku on mielestäsi väärä, ota meihin välittömästi yhteyttä ja ilmoita siitä meille.
  • SINULLA ON OIKEUS TEHDÄ MUUTOKSIA
    • Jos haluat tehdä muutoksen tilaamaani tuotteeseen, ota meihin välittömästi yhteyttä. Kerromme sinulle, jos muutos on mahdollinen. Jos se on mahdollista, kerromme sinulle tuotteen hinnan muutoksista, toimitusajankohdasta tai muusta, joka olisi tarpeen pyytämäsi muutoksen vuoksi, ja pyydämme sinua vahvistamaan, haluatko jatkaa muutosta. Jos ette voi hyväksyä muutosta tai muutoksen seurauksia, haluatte ehkä päättää sopimuksen lausekkeen 9 mukaisesti.
  • MEILLÄ ON OIKEUS TEHDÄ MUUTOKSIA
    • Pieniä muutoksia tuotteisiin. Voimme vaihtaa tuotetta:
      • ottaa huomioon asiaankuuluvien lakien ja sääntelyvaatimusten muutokset;
      • toteuttaa tuotteisiin pieniä muutoksia kolmansien osapuolten toimittajien ja/tai kaupallisten kumppaneiden edellyttämällä mukaisesti; Tai
      • toteuttaa pieniä teknisiä mukautuksia ja parannuksia.
    • Merkittäviä muutoksia tuotteisiin. Voimme tehdä tuotteeseen merkittäviä muutoksia, mutta jos teemme niin, ilmoitamme sinulle ja voit sitten ottaa meihin yhteyttä sopimuksen päättämiseksi ennen kuin sinä tai joku nimeämäsi henkilö ottaa tuotteen vastaan ja saa hyvityksen kaikista tuotteista, jotka on maksettu, mutta joita ei ole vastaanotettu.
    • Muutokset näihin ehtoihin. Voimme tehdä muutoksia näihin ehtoihin, mutta jos teemme niin, ilmoitamme sinulle ja voit sitten ottaa meihin yhteyttä lopettaaksemme sopimuksen ennen muutosten tulemista voimaan ja saada hyvityksen tuotteista, jotka on maksettu, mutta joita ei ole vastaanotettu.
  • TUOTTEIDEN TOIMITUS
    • Toimituskulut. Toimituskulut on määritetty verkkosivustolla ja tilausyhteenvedossasi ennen tilauksen lähettämistä meille käsittelyä varten.
    • Milloin tarjoamme Tilausprosessin aikana kerromme sinulle, milloin toimitamme tuotteet sinulle. Toimitamme ne sinulle joko määritettynä päivänä, jos olet maksanut toimitustavasta, joka määrittää tietyn toimitusnopeuden (esim. ensisijainen toimitus) tai verkkosivustolla määritetyssä arvioidussa toimitusajassa, jos tietty päivämäärä ei ole mahdollinen (esim. vakiotoimitus). Huomaa, että arvioidut toimitusajat ovat vain arvioita.

Tuotteet toimittaa Deutsche Post / DHL (tai muu kolmannen osapuolen lentoliikenteen harjoittaja aika ajoin).

  • Emme ole vastuussa viivästyksistä, jotka eivät ole Jos tuotteidemme toimitus viivästyy tapahtumasta, joka ei ole hallinnassamme, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian kertoaksemme sinulle ja ryhdymme toimiin viivästymisen vaikutusten minimoimiseksi. Jos teemme niin, emme ole vastuussa tapahtuman aiheuttamista viivästyksistä. Voit ottaa meihin yhteyttä sopimuksen lopettamiseksi ja saada hyvityksen kaikista tuotteista, jotka olet maksanut, mutta joita et ole saanut 30 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä kanssamme.
  • Jos kukaan ei ole toimitusosoitteessa, kun tuote toimitetaan. Jos kukaan ei ole saatavilla meille toimitettuun toimitusosoitteeseen tuotteen toimittamista varten eikä tuotteita voida kirjata, jätämme sinulle viestin, jossa ilmoitamme sinulle, miten [järjestää toimitus uudelleen tai noutaa tuotteet paikallisesta varastosta.
  • Jos vastaanottaja ei järjestä toimitusta uudelleen. Jos tuotteen aiottu vastaanottaja ei epäonnistuneen toimituksen jälkeen järjestä toimitusta uudelleen tai nouta niitä toimitusvarikolta, otamme sinuun yhteyttä (tai nimetty toimituspalveluntarjoajamme) ja saatamme veloittaa sinulta varastointikulut ja mahdolliset muut toimituskulut. Jos emme kohtuullisista ponnisteluistamme huolimatta pysty ottamaan sinuun yhteyttä tai järjestämään toimitusta tai noutoa uudelleen, saatamme päättää sopimuksen ja lauseke 11.1 on voimassa.
  • Kun olet vastuussa Tuotteet ovat sinun vastuullasi siitä, kun toimitamme tuotteen antamaasi osoitteeseen.
  • Kun omistat Omistat tuotteen, kun olemme saaneet maksun kokonaisuudessaan.
  • Mitä tapahtuu, jos et anna meille vaadittuja tietoja. Saatamme tarvita sinulta tiettyjä tietoja, jotta voimme toimittaa tuotteet sinulle; esimerkiksi nimesi ja osoitteesi. Voimme kuitenkin ottaa sinuun kirjallisesti yhteyttä ja pyytää sinulta nämä tiedot, jos ne puuttuvat tilauksen yhteydessä antamistasi tiedoista. Jos et anna meille tätä tietoa kohtuullisessa ajassa siitä, kun olemme pyytäneet sitä, tai jos annat meille puutteellisia tai virheellisiä tietoja, voimme joko lopettaa sopimuksen ja veloittaa kohtuullisen summan lisämaksun korvataksemme meille kaikki sen edellyttämät ylimääräiset työt. Emme ole vastuussa tuotteiden toimittamisesta myöhässä tai niiden osan toimittamisesta, jos tämä johtuu siitä, että et anna meille tarvitsemiamme tietoja kohtuullisessa ajassa siitä, kun olemme pyytäneet niitä.
  • Syitä, joiden vuoksi voimme keskeyttää tuotteiden toimittamisen sinulle. Saatamme joutua keskeyttämään tuotteen toimittamisen:
    • käsitellä teknisiä ongelmia tai tehdä pieniä teknisiä muutoksia;
    • saataa tuotteen ajan tasalle asiaankuuluvien lakien ja sääntelyvaatimusten muutosten huomioon saamiseksi;
    • tehdä tuotteeseen muutoksia pyytämäsi tai ilmoittamamme mukaisesti (ks. lausekkeet 6.1 ja 7).
  • Oikeutenne, jos keskeytämme tuotteen Otamme sinuun yhteyttä kertoakseen, että keskeytämme tuotteen toimitukset. Voit ottaa meihin yhteyttä lopettaaksemme tuotteen sopimuksen, jos keskeytämme sen, tai kertoa sinulle, että aiomme keskeyttää sen, kussakin tapauksessa yli 14 päivän ajaksi.
  • OIKEUS PÄÄTTÄÄ SOPIMUS
    • Kun voit lopettaa sopimuksesi Oikeutenne sopimuksen päättyessä riippuvat siitä, mitä olette ostaneet, onko siinä jotain vikaa, miten toimimme ja milloin päätätte lopettaa sopimuksen:
      • Jos ostamasi on viallista tai väärinymmärrettyä, sinulla voi olla laillinen oikeus päättää sopimus (tai saada tuote korjattua tai vaihdettua tai kaikki rahasi takaisin),  katso kohta 10.1; tai
      • Jos haluat lopettaa sopimuksen jonkin teon takia tai olet kertonut sinulle, että aiomme tehdä sen, katso lauseke 9.2.
    • Sopimuksen päättäminen jonkin takia, mitä olemme tehneet tai aiommetehdä. Jos lopetat sopimuksen alla olevissa lausekkeissa 9.2.1–9.2.4 kuvatulla tavalla, sopimus päättyy välittömästi ja hyvitämme sinulle kokonaisuudessaan kaikki tuotteet, joita ei ole toimitettu. Syyt ovat:
      • olemme kertoneet sinulle tilaamasi tuotteen hinnan tai kuvauksen virheestä, etkö halua jatkaa;
      • on olemassa vaara, että tuotteiden toimitus viivästyy merkittävästi, koska tapahtumat eivät ole hallinnassamme;
      • olemme keskeyttäneet tuotteiden toimittamisen teknisistä syistä tai ilmoittaneet sinulle, että keskeytämme ne teknisistä syistä, kussakin tapauksessa yli 14 päivän ajaksi; Tai
      • Sinulla on laillinen oikeus päättää sopimus sen vuoksi, mitä olemme tehneet väärin.
    • Sinulla ei ole oikeutta muuttaa mieltäsi ja palauttaa tuotetta 14 päivän harkinta-aikana yksilöllisiä tuotteita varten.
      • Kuluttajasopimuslain 2013 mukaan useimmilla verkosta ostetuilla tuotteilla on laillinen oikeus muuttaa mieltäsi 14 päivän kuluessa ("harkinta-aika") sen päivän jälkeen, kun sinä (tai joku, jonka nimeät) vastaanotat tuotteet ja saat hyvityksen. Oikeus muuttaa mieltäsi ja palauttaa tuote 14 päivän harkinta-aikana ei kuitenkaan koske  henkilökohtaisia tavaroita.
      • Koska myymme vain personoituja tuotteita, et siis saa oikeutta muuttaa mieltäsi ja palauttaa tuotetta kuluttajasopimussäännösten mukaisesti 14 päivän harkinta-aikana kanssamme tehtyjä ostoksia varten. Harkitse tätä huolellisesti ja varmista, että kaikki personointi on oikein ja tarkkaa ennen tilauksen vahvistamista.
    • NÄIN LOPETAT SOPIMUKSEN KANSSAMME
      • Sano, että haluat lopettaa Jos haluat päättää sopimuksen kanssamme, ota meihin yhteyttä tekemällä jokin seuraavista:
        • Puhelin tai sähköposti. Soita asiakaspalveluun verkkosivustolla annettuihin paikallisiin puhelinnumeroihin tai lähetä meille sähköpostia personalize@innovinity.com. Ilmoita yksityiskohtaiset tiedot tilausnumerostasi, ostamastasi, tilauksen tai saamisen jätteestä sekä nimestäsi ja osoitteestasi.
        • Kirjoita meille osoitteeseen Innovinity, PO Box 1182, BS26 2WP, UK sisältäen yksityiskohtaiset tiedot tilausnumerostasi, ostamastasi, tilaamistasi tai vastaanotettuasi sen sekä nimesi ja osoitteesi.
      • Tuotteiden palauttaminen sopimuksen päättymisen jälkeen. Jos lopetat sopimuksen jostain syystä sen jälkeen, kun tuotteet on lähetetty sinulle tai kun sinä tai joku nimeämäsi henkilö on vastaanottanut ne, sinun on palautettava ne meille. Sinun on palautettava tuotteet postitse ja lähetettävä ne innovinity, PO Box 1182, BS26 2WP, Uk . Soita asiakaspalveluun verkkosivustolla annettuihin paikallisiin puhelinnumeroihin tai lähetä meille sähköpostia personalize@innovinity.com pyytääksesi palautusta.  Älä palauta tuotteita, ellei palautus ole meidän valtuuttamamme. Jos palautuslupaa ei saada etukäteen, palautuksen ja/tai hyvityksen käsitteleminen voi aiheuttaa ongelmia. 
      • Milloin maksamme Maksamme tai hyvitämme sinulle palautuskulut:  
        • jos tuotteet ovat viallisia tai väärin kirjoitettuja; Tai
        • jos olet lopettamassa sopimusta, koska olemme kertoneet sinulle tuotteen tai näiden ehtojen tulevasta muutoksesta, hinnoittelu- tai kuvausvirheestä, toimituksen viivästymisestä, joka johtuu tapahtumista, jotka eivät ole meidän hallinnassamme, tai koska sinulla on laillinen oikeus tehdä niin jonkin väärin tekemistämme syistä.
      • Miten hyvitämme sen Hyvitämme sinulle tuotteista maksamasi hinnan, mukaan lukien toimituskulut, maksutavallasi.
    • 3.104 111 100 0
      • Voimme päättää sopimuksen, jos rikot Voimme päättää tuotteen sopimuksen milloin tahansa kirjoittamalla sinulle, jos:
        • et anna meille kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olemme sitä pyytäneet, tietoja, jotka ovat tarpeen tuotteiden toimittamiseksi, esimerkiksi nimesi ja osoitteesi toimitusta varten; Tai
        • et anna meidän kohtuullisessa ajassa toimittaa tuotteita sinulle tai noutaa niitä nimitetyltä toimituspalveluntarjoajaltamme.
      • JOS TUOTTEESSA ON ONGELMIA
        • Kuinka kertoa meille Jos sinulla on kysyttävää tai valituksia tuotteesta, ota meihin yhteyttä. Voit kirjoittaa meille personalize@innovinity.com.
        • Lailliset Meillä on lakisääteinen velvollisuus toimittaa tuotteita, jotka ovat tämän sopimuksen vaatimustenmukaisia. Mikään näissä ehdoissa ei vaikuta laillisiin oikeuksiisi.
        • Velvollisuutesi palauttaa hylätyt tuotteet. Jos haluat käyttää laillisia oikeuksiasi hylätä vialliset tai väärinymmärretyt  tuotteet, sinun on palautettava ne meille postitse. Maksamme tai  hyvitämme sinulle postikulut. Kirjoita meille personalize@innovinity.com  koskien  palautuspyyntöäsi. Älä palauta tuotteita, ellei palautus ole meidän valtuuttamamme. Jos palautuslupaa ei saada etukäteen, palautuksen ja/tai hyvityksen käsitteleminen voi aiheuttaa ongelmia. 
      • VASTUUMME KÄRSIMISTÄSI MENETYKSISTÄ TAI VAHINGOISTA
        • Olemme vastuussa teille ennakoitavissa olevista menetyksistä ja vahingoista, jotka olemme aiheuttaneetmeille . Jos emme noudata näitä ehtoja, olemme vastuussa kärsimistäsi menetyksistä tai vahingoista, jotka ovat ennakoitavissa oleva tulos tämän sopimuksen rikkomisesta tai siitä, että emme käytä kohtuullista hoitoa ja taitoa, mutta emme ole vastuussa mistään menetyksistä tai vahingoista, joita ei ole ennakoitavissa. Menetys tai vahinko on ennakoitavissa, jos joko on selvää, että se tapahtuu, tai jos sopimuksentekon aikaan sekä me että tiesitte, että se voisi tapahtua esimerkiksi, jos keskustelisitte siitä kanssamme myyntiprosessin aikana.
        • Emme sulje pois tai rajoita millään tavalla vastuutamme sinua vastaan, jos se olisi laitonta. Tähän sisältyy vastuu kuolemantuottamuksestamme tai työntekijöidemme, agenttiemme tai alihankkijoidemme huolimattomuudesta; petoksesta tai vilpillisestä vääristelystä; tai laillisten oikeuksiesi rikkomisesta viallisissa, viallisissa tai väärinymmärretyissä tuotteissa.
        • Emme ole vastuussa liiketoiminnanmenetyksistä. Toimitamme tuotteet kuluttajille vain kotitalous- ja yksityiskäyttöön. Jos käytät tuotteita mihinkään kaupalliseen, liiketoimintaan tai uudelleenmyyntiin, emme ole vastuussa sinulle voiton menetyksestä, liikevaihdon menetyksestä, liiketoiminnan menetyksestä, liiketoiminnan keskeytymisestä tai liiketoimintamahdollisuuksien menettämisistä.
      • MUUT TÄRKEÄT TERMIT
        • Kenelläkään muulla ei ole tämän sopimuksen nojalla mitään Tämä sopimus on meidän välinen. Kenelläkään muulla henkilöllä ei ole mitään oikeuksia panna täytäntöön mitään sen ehdoista.
        • Jos tuomioistuin toteaa osan tästä sopimuksesta laittomaksi, loput ovat edelleen voimassa. Jokainen näiden ehtojen lausekkeista toimii erikseen. Jos jokin tuomioistuin tai toimivaltainen viranomainen päättää, että jokin niistä on lainvastainen, jäljellä olevat kohdat pysyvät täysimääräisesti voimassa.
        • Vaikka viivyttäisimme tämän sopimuksen täytäntöönpanoa, voimme silti panna sen täytäntöön myöhemmin. Jos emme vaadi välittömästi, että teet jotain, mitä sinun on tehtävä näiden ehtojen nojalla, tai jos viivyttelemme sinua vastaan tämän sopimuksen rikkomisen suhteen, se ei tarkoita, että sinun ei tarvitse tehdä näitä asioita, eikä se estä meitä ryhtymään toimiin sinua vastaan myöhemmin.
        • Miten käytämme henkilötietojasi. Käytämme henkilötietojasi vain coke.com/personalize
        • Mitä lakeja tähän sopimukseen sovelletaan ja missä voit nostaa kanteen. Näihin ehtoihin sovelletaan Englannin lakia, ja voit nostaa tuotteita koskevat oikeustoimet Englantilais- ja walesilaistuomioistuimissa. Tämä ei vaikuta laillisiin oikeuksiisi.
        • Vaihtoehtoinen riitojenratkaisu. Vaihtoehtoinen riidanratkaisu (Alternative Dispute Resolve, ADR) on prosessi, jossa riippumaton elin ottaa huomioon riidan tosiseikat ja pyrkii ratkaisemaan sen ilman, että sinun on mentävä tuomioistuimeen. Toivomme, että voimme puuttua mahdollisiin huolenaiheisiin tai valituksiin, joita sinulla voi olla ensinnäkin, mutta siinä harvinaisessa tapauksessa, kun näin ei ole, haluat ehkä ottaa yhteyttä vaihtoehtoiseen riidanratkaisun tarjoajaan. Jos näin on, ota meihin yhteyttä ja ehdotamme mielellämme ADR-palveluntarjoajan tietoja.

Versio 1.0 - marraskuu 2020